sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Tänää tääl ja jossai muual ens viikol, mut jos hätä on ni mä lupaan et siin oon

mun korkeushyppytuloksii viimevuodelta
siinä yks syy miks en oo postaillu pitkään aikaan, ku en oo päässy koneelle... ja noita merkintöjä on päässyt tulemaa vähä enemmänki...Huuups!
Jaja tilasin uuden takin! se oliki iha musta mut silti aah♥
 
 
Viimeinki taas oon kirjottelemas tännekki. En oo oikee tehny mitää ihmeellistä tai käny oikee missää nii saatte tyytyy tämmösii sekalaisiin kuvii... No mut oon taas treenaillu, paitsi et mun nilkat on taas menny huonoon kuntoon ku oon kävelly nii paljo ja mulla on vissii vähä huonot kengät, mut ostan varmaa kohta uggit(: Ja nyt on ollu parit palkitsemistilaisuudet, joista sain taitomerkki 1, A-luokan tuloksesta ja toisesta Tuloskehitys-palkinnon! Ja sitte oon iha vaa ollu kotona ja lukenu kokeisiin... jes parasta♥ mut onneks ne on nytte ohi ja enää viikko ja sitte alkaa loma! Äää ootan jouluu nii kovasti♥

9 kommenttia:

  1. jumaloin sun ripsii ! mite jollai voi olla nuin pitkät? yks kateellinen ilmottautuu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nuo on iha vaa tekoripset! mun omat ripset on ihan suorat, harvat, lyhyet, ne ei taivu yhtää jne. nii käytän sit noita tekoripisii, jotka on muutenki paljo helpompi laittaa:)

      Poista
  2. Tekoripset on kato keksitty...

    VastaaPoista
  3. onks sulla alhaalla myös tekoripset?:D ihanat silmät mut oisit täydellinen vähemmällä meikillä<3

    VastaaPoista
  4. ootte ihan saman näkösii sen mian kaa vai mikä olikaan :)

    VastaaPoista
  5. sut ois haastettu tekemää tuollanen jutska :-----)
    http://milla-rockstar.blogspot.fi/2012/12/liebster-kertaa-kolme.html

    VastaaPoista
  6. oi ihana takki! ja oot kaunis :)

    http://liwlf.blogspot.fi/

    VastaaPoista