sunnuntai 3. helmikuuta 2013

We'll leave behind a world in darkness

Laitoin viimein mun blogin takasin julkiseks, ku yritin muokkailla tätä, mut eipä siitä tullu oikee mitää ja hehe en oo taaskaa postannu pitkään aikaan. vaikka aina sanon et rupeen postaa enemmän... No mut mulla ei oo nyt ollu kauheena innostusta mihinkää... nytki pitäs tehä vaikka mitä hommii, mut en vaa jaksa! Oon muutenki ollu koko viikonlopun kotona, ku en jaksa ees lähtee minnekkää, paitsi perjantaina olin kaupungis... jee parasta! No mut ens vklp ois suuntana Kuopio Hanskin kaa!♥ ja lupaan ottaa kameran sinne mukaan ja tehdä sieltä ees yhen postauksen. Ja mulle saa muutenki toki laittaa postausehdotuksii:)!

3 kommenttia:

  1. ootte nii sulosii miiulin kaa tossa ! + ja aika söpö retu oot tossa jumpsuitissa :3 ♥ ps. postaan ne tämän päiväset kuvat vic illalla(:

    VastaaPoista
  2. tee videopostaus(: !

    VastaaPoista