tiistai 7. toukokuuta 2013

Last week and a new dress

 Nyt oikeestaan mun kaikki aika on kulunu kouluhommiin ja vieläki ois paljon kokeita jäljellä, joista en vaan yksinkertaisesti tajua mitään... Mut tänää mulle tuli postissa paketti ja siellä oli tuo valkoinen ihanuus♥ Tuo on just semmonen mun unelmien päättärimekko! Ja oon niin onnellinen ku se sopiki mulle tosi hyvin, eikä ollu yhtään liian pitkä tai lyhyt. Nyt sitte pitäs malttaa oottaa niitä päättäreitä ja tietenki kesälomaa;-) Kävin muuten pitkästä aikaa hyppää korkeutta! Ja siitä jäi taas tosi hyvät fiilikset vaikka se rima olikin ihan matalalla. No sainpahan ainakin hypittyä ja sen mukana mun urheiluinnostuki tuli vielä vahvempana takasi:-)
Ja onnistuin muuten rikkomaan mun laturin, nii postauksia tulee niin kauan ku kamerassa riittää virtaa ja sitten ku saan ostettua uuden laturin...

6 kommenttia: