lauantai 27. huhtikuuta 2013

Mä olen väsynyt tieltä väistymään


Jees viimeinki alkaa olla ihan kunnolla kevät! Jotenki heti kaikki on paljo positiivisempaa ku lumet on sulanu ja  ilmat lämpenee. Kohta sitte onki jo kesä, mut sitä ennen pitäs vielä vähä aikaa jaksaa koulussa istuu... booooring! Mut onneks kaikkee kivaa on tulossa:-) Mun viikko on menny iha tavallisesti. Oon käyny melkein joka päivä käyttää meidän dogii lenkillä kun siellä on noi hyvät ilmat ja oon myös istunu kaupungissa tapaamassa mun kavereita. Mirellaki kävi meillä pari päivää sitte ja voitte lukee siitä lisää Miren blogista *click* Värjäsin muute mun hiukset vähä aikaa sitte sävytteellä mustaks, mut eipä ne siltä enää näytä... Ja hei jaksaisitteko te ihanat kysellä multa jotain jos tekisin kysymyspostauksen?:-)

4 kommenttia:

  1. Oot ihan sairaan kaunis;o Mut joo mie voisin kysästä pari kysymystä:
    millon alotit korkeushypyn, reenaaks ittekses vai ooksä jossai ryhmäs, jos reenaat ryhmäs ni onks teitä paljo ja oottekste frendei reenien ulkopuolel ja onks sulla joku oikeen hyvä frendi siin ryhmäs?
    & aivan ihana toi sun koiras:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos:-) ja minäpä teen sen kysymyspostauksen kun kerkeen ja vastailen sitten:-)

      Poista