maanantai 22. huhtikuuta 2013

Stop saying "tomorrow"

 Nii ihanaa ku kävelytiet alkaa olla sulat ja pääsee viimein lenkkeilee iha kunnolla! Ja nyt ku oon taas löytäny tän mun urheiluinnostuksen jostain, nii toivottavasti sitte jaksanki myös lenkkeillä ihan säännöllisesti. Oon nyt myös yrittäny syödä vähän terveellisemmin mut saa nähdä mitäköhän siitäki tulee:-D Suosittelen oikeesti hommaamaan sykemittarin, jos jollakin sitä ei vielä ole. Siitä on ollu mulle paljon hyötyä ja ainaki mua se motivoi treenamaan enemmän. On vaan nii käytännöllistä ku näkee aina sen et kuinka tehokkaasti on tehny treenin ja onhan siitä kiva seurailla kaloreiden kultusmääriä jne. Mulle on oikeesti kauheen vaikeeta syödä terveellisesti ku en oikein tykkää mistään vihanneksista, mut hedelmät menee ja nyt oon iha rakastunu noihin avokadoihin♥ ja sitte Vilman ansiosta oon alkanu taas syömää tota maitorahkaa ja sen kaa ku laittaa ananaksia nii se on jotain niin täydellistä! Kannattaa kokeilla:-)
Ja mun on pakko sanoo vielä tähän loppuun et mun mielestä ne facebook päivitykset "jos 50 tykkää nii oon kesällä 2013 rantakunnossa jnejne..." on niin turhia! Ja sitten ku kesään on tyyliin vaan jotain kuukausi aikaa, nii en usko et monikaan jaksaa yhtäkkiä rueta treenaa täysillä, eikä ne tulokset muutenkaan heti näy. Eikä sillä oo ees mitää väliä missä kunnossa on, kunhan vaan itellä on hyvä olla ja pysyy terveenä:-)

4 kommenttia:

  1. hahaa mullaki on tullu innostusta nyt urheilla enemmän oikeesti! ostin salikortin ja käyn aina lenkillä! oon oikeesti ylpee itestäni:D ja joo ehkä ne tulokset ei viel kesäl näy mut kyllä ne kai ajan kanssa ja jos itellä on vaan hyvä olla nii se on pääasia:-) PITÄÄ NÄHÄ<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee mäki oon ylpee susta! ja sitte sinne lenkille tai salille on helpompi raahautuu ku siitä on tullu tapa ja kyllä ne tuloksetki varmasti tulee näkyy:-) JA NII PITÄÄ<3

      Poista
  2. punasipuli<3 ja mä ainaki aion olla kesällä rantakunnossa..olemalla rantapallo:))) hehe

    VastaaPoista